czwartek, 3 marca 2016

Witajcie,

Zawsze twierdziłem że książki to najlepsza terapia i nie chodzi mi tutaj o wspaniałe poradniki z XIX wieku , pamiętam wspaniały kalendarz Iskry wydany za życia Henryka Sienkiewicza, jako terapia traktwano piękne aforyzmy polskich pisarzy. Którz nie pamięta wspaniałej książki Mikołaja Reja Zwierciadło które składa się nie tylko z Żywota człowieka poczciwego ale również porady dotyczące dbałości o dobro ogólne. Myślę że gdyby ludzie posłuchali tych porad terapeuci musieli by poszukać sobie innego zawodu albo zajeli by się interpretacją tych nadczasowych słusznych porad. W domu moich Dziadków były dwie Biblie które stanowiły świętość Biblia chrześcijańska św Wujka i Biblia Polska czyli Trylogia Henryka Sienkiewicza. . Na moim blogu będę Wam starał przybliżyć książki ponadczasowe, książki które potrafią zmienić moje i Twoje życie, nie jestem przeciwny literaturze JK Rowling ale nie uważam bym coś tracił bo nie przeczytałem jakiejś ksiązki z serii, naprawdę Harry Potter nie jest mi potrzebny do Życia natomiast bez Mikołaja Reja , Tadeusza Mołęgi Mostowicza i Henryka Sienkiewicza nie wyobrażam sobie życia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz